Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waarom punk

  • Chris

    Om wakker te blijven,om dorst te krijgen,om lol te hebben,om auto te kunnen rijden met al die losers om je heen,om je leven lang geconfronteerd te kunnen worden met sukkels,om niet naar SBS te hoeven kijken,omdat de bieb dicht is,omdat Jezus wel aardig is maar Gospel ook niks is,omdat Frans Bauer wel leuk word als je 40 jaar teveel los bent gegaan,omdat je niet hard mag rijden en omdat er in bier maar 5 % alcohol zit

    Kiss me I'm shitfaced!

  • Onyx

    Kan je alleen beter niet tegen je biertje schoppen…. dan heb je nog minder :D

  • RoWe

    hehe, dat is een ding wat zeker is :D

  • maart

    Hahahaha, zie je nou wel dat ik gelijk had. Hahaha. Ik ben zooooooo goed. Hahaha.

  • drop-kick

    je hebt idd wel gelijk ja :D

  • Lindsay

    Mij intresseert het niet zo..een discussie terug had ik ook al eens iets over hokjes gezegt..ik plaats mensen in een hokje…en mensen mij…dat hoort er nou eenmaal bij,ik ga er niet om zeuren klaar.Een duitse herder word onder het hokje hond geplaatst…dus is gewoon ergens hetzelfde.