Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zanger wil punkband oprichten

  • Ruttekut

    Hey Ho lui!

    Ik ben op zoek naar muzikanten die met mij een punkband willen oprichten. Ik zit momenteel nog in een ander bandje (Donkey Pirates), maar we hebben besloten er na de zomervakantie mee te stoppen.

    Omdat ik enorm veel plezier beleef aan in een band zingen wil ik wel graag een nieuw bandje oprichten.

    Ik heb sinds novermber/december vorig jaar professioneel zangles, maar ben zeker geen nachtegaaltje. Je kunt me vergelijken met zang/schreeuw-stem als Marco Roelofs van Heideroosjes.

    Ook schrijf ik zelf mijn teksten in afwisselend Engels en Nederlands.

    Ik woon zelf in Heerenveen, dus het zou handig zijn als je in de omgeving van Zuid/Oost Friesland woonde, of je moet een auto oid hebben.

    Ik wil graag een band oprichtten die aan de ene kant erg serieus is (maatschappijkritisch en echt een mening hebben), maar aan de andere kant ook onzin-nummers kan maken (niet te veel :P).

    Ik zoek daarvoor nog een gitarist/gitaristen, bassist en een drummer. M/V maakt me geen zak uit.

    leeftijd (16 - 22) Ikzelf ben 18.

    Het liefst zou ik muziek maken in de stijl van onderstaande bands:

    - de Heideroosjes

    - Good Riddance

    - The Casualties

    - Green Day

    - Anti-Flag

    - Sex Pistols

    Verdere eisen:

    - goed karakter hebben

    - wekelijks willen en kunnen repeteren

    - als de tijd daar is, ook veel optreden

    - op het podium durven

    - in de toekomst ook demo's/albums opnemen e.d.

    Heb je interesse?

    Neem contact met me op: rutger_de_boer@hotmail.com

  • Fluitketel Flip

    Punk, was dat niet die stroming lang geleden in de vorige eeuw ??? Lekker up to date om nu een punk band te beginnen. Voor ouwe lullen dus.

  • hhjvbhjvb

    Haha Fluitketel Flip, goeie man! Ga jij maar weer snel Snow Patrol luisteren.