Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Zanger zkt punkrock/hardcore band omg. Leiden/Haarlem

  • Emo band

    Ik zoek dus een band om in te zingen c.q. schreeuwen.

    Hoeft niet 100% professioneel te zijn.

    Ik heb zelf zo'n 5 jaar in bands punk/punkrock gezongen en 40 optredens gedaan in binnen- en buitenland.

    Ik heb 2 demo's opgenomen, waarvan ik wel wat kan laten horen, maar niet representatief is voor mijn zang van tegenwoordig.

    Ik heb wel zangles gehad, maar ja of je daar wat aan hebt als je hardcore zingt?

    M'n stem klinkt zo'n beetje als een kruising van Pennywise met NOFX.

    Stijl waar ik naar zoek:

    -A Wilhelm Scream

    -Bigwig

    -Comeback Kid

    -Pennywise

    -With Honor

    Ben wel wat ouder op zich (28), maar ben gewend om bandleden om me heen te hebben die tussen de 18 en 35 jaar zitten, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

    Zoals ik al zeg liefst uit de buurt van Leiden of Haarlem dus…

    mailen maar :)

  • Robert

    geen emoband dus

  • Jeroen

    Beste … ,

    Ben je nog op zoek naar een band? Wij zijn een paar maanden geleden begonnen met een nieuwe progressieve punkrock-formatie (we hebben nog geen goede naam voor onze stijl). Invloeden zijn; propagandhi, lagwagon, millencolin, pennywise. We zoeken de grenzen van punk-rock op qua stijl (oneven maatsoorten, jazz-akkoorden, groovy). Ik ben de gitarist (27) en kom uit Simple Assumption (en nog vele andere bands). Andere leden (bassist-drummer) zijn 21-22 en komen uit Dainty Defiance.

    We zoeken een ervaren zanger en we willen de nadruk leggen op melodische zang (vs. schreeuwen). Volop ruimte voor experiment.

    Ik kom zelf uit Haarlem. We oefenen vaak ik Amsterdam, Haarlem is ook mogelijk en soms in Heiloo (woonplaats drummer).

    Laat maar even weten of je een keer zin hebt om te komen spelen.

    Groet,

    Jeroen Timmers