Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

nagestaard op straat

  • wat ben ik toch een tut

    Ik loop wel eens met mijn punkdochter door de supermarkt of winkelstraat en worden dan vaak aangestaard; soms met vervelende opmerkingen erbij. Hebben andere ouders hier ook last van?

  • maarten1978

    mijn advies(je):

    Gewoon maling aan hebben.

    Ik ben zef ook punker met een grote hanekam geweest, en het kon me gestolen worden wat de mensen ervan dachten.

    beter een lange hanekam dan een kort zicht.

    of anders laat je je dochter gewoon thuus.

    vriendelijke groet van Maarten

  • Steve Ignorant

    Ik loop wel eens met mijn punkmoeder door de supermarkt of winkelstraat en worden dan vaak aangestaard; soms met vervelende opmerkingen erbij. Hebben andere kinderen hier ook last van?

  • Marie Jose

    Hahaha Maarten en Steve bedankt voor jullie heldere en grappige antwoorden, ik zie nu wel in dat het commentaar van mensen méér zegt over hunzelf dan over m'n dochter. groeten van Marie Jose

  • Steve Ignorant

    Hoi Marie Jose,

    Laat al die suffe, fantasieloze, burgerlijke fatsoenrakkers toch het lazerus krijgen.

    Dare to be different !!

    Marie Jose schreef:

    >

    > Hahaha Maarten en Steve bedankt voor jullie heldere en

    > grappige antwoorden, ik zie nu wel in dat het commentaar

    > van mensen méér zegt over hunzelf dan over m'n dochter.

    > groeten van Marie Jose

  • serafientje

    Hoi moeders,

    Een punker doet er aardig wat moeite voor om op te vallen. Het is in alle gevallen gemakkelijker om gewoon een trui over je hoofd te trekken en een paar jeans uit de kast te pakken dan om een volledige uitdossing met al dan niet allerlei accesoires in al dan niet allerlei kleuren uit te zoeken. Kortom: het is een bewuste keuze van je dochter om er zo uit te zien. Dat mensen daar naar kijken is niet meer dan logisch. Zij hoeft daar niet over te klagen, het is immers een bewuste keuze. Jij hebt hier echter niet voor gekozen. Vervelend als je dit moeilijk vind maar je hebt eigenlijk simpelweg 2 opties: 1: niet meer met je dochter over straat of 2 maling hebben aan wat andere mensen dan wel mogen denken en gewoon met je dochter over straat gaan.

    Lijkt me een vrij gemakkelijke keuze, je dochter, je eigen vlees en bloed is neem ik aan vele malen belangrijker dan de mening van een buitenstaander.

    Groet, Serafina