Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

frustraties

  • alex

    nu punk toch eindelijk toch weer een beetje in-komt, na jaren wachten…

    krijg je allemaal van die nep-punks die er geen bal verstand van hebben en nu mee gaan doen omdat het een “mode grill” is… leuk hoor….

    en mensen die zich zo kleden omdat ze punk “zijn” oke,

    ik niet… niemand hoeft aan mij te zien dat ik punk luister, ik vindt het gewoon mooi.

    ook wilde ik even zeggen dat iedereen die sinds de film freaky friday ook punk liefhebber is geworden:

    naast The Hives en The Sexpistols, luister ook eens naar The Ramones en the MisFiTs… dat zijn toch wel de grondleggers van de punks.

    MisFiTs meer grondleggers van de horror-punks en allereerste begin van death metal en the Ramones is meer een soort snelle rock'n'roll en luistert ernaar.

    je zult er veel in terug vinden in de ' Nieuwe Punk" bands.

    tot ziens,

    een gewone MisFiTs fan heeft gesproken…

  • Peter

    Ok, en wat is je doel van deze speech? De zogenaamde ‘nep-punks’ luisteren ook wel misfits hoor ;)

  • alex

    ja sorry, kerel….

    ik zal maar vertellen wat er een tijdje geleden is gebeurd….

    ik kwam een paar keertjes van die avril lavigne wannabees tegen die leken er PRECIES op!

    ik loop voorbij, stap in mijn auto, en die lui zien al die stickers en zelfgemaakte “schilderijtjes”.

    van een afstand hoor ik nog: ….moet je die kerel eens zien, joh…….. – ja wat een mongool he?….— nepgozer…. hij ziet er niet eens uit als een punker… opa-punk muziek.. jajajja hihihihi.. giechel…

    nee , maar ik luister wel naar die muziek, al jaren lang langer dan die meisjes leven.

    ik ben niet nep, ik moest gewoon naar mijn werk en dan ga je in je gewone werk kleding… wat ik in het weekend doe, is ieders eigen keuze toch?

    als je serieuze baan hebt wordt alles anders…

    … maar ik ga niet net als hun, wannabee-en, en dan een ander uitlachen om hoe hij/zij eruitziet en naar welke soort punk luistert, of naar welke muziek dan ook.

    ook gabbers zijn mensen.

    behalve die nazi's dan… die haat ik wel…. rechts zijn is oké, maar ga niet te vér! maar laat dat maar ff achterwege.

    in iedergeval… just had to speak my mind, wilde weten of ik lotgenoten had.

    ik zou graag willen weten wat jullie eigen ervaringen zijn….

  • Onyx

    Ik ben zelf geen punker, en ook al niet oud. Ik luister af en toe alleen een beetje punk maar dat doet er niet toe. Maar wat jij zegt over het achter je rug om uitgelachen te worden als je er representatief uit moet zien dat herken ik heel erg. Ik werk in een restaurant en kan daar natuurlijk niet in mijn ‘gewone’ kleren aan komen lopen. Als ik dan leerlingen van mijn school tegenkom die mij dan in zo'n outfit zien lopen beginnen ze ook stom te grijnzen en te schelden.

    Ook wat betreft muziek zie je in de gothic-scene ook veel wannabee's. Als ze dan een true persoon tegen komen en jij loopt alleen en hun met meerdere dan doen ze ook raar. Waarom? Omdat ze eigenlijk bewondering voor je hebben maar met al hun vrienden erbij dan maar lomp gaan doen.

    Trek je er niets van aan en die lekker waar je zelf zin in hebt. Dar draait het toch ook om in de punk-scene?

    Groetjes,

    Onyx

  • drop-kick

    ik ben het er helemaal mee eens

    ik ben zelf oook niet oud, en word altijd raar aangekeken, kom je langs een stel nazi's en die haten je dan

    je word nerges geaccepteert zoals jebent

    en wat betreft van die avril wannabe's dat is erg verveld. en ik snap dus ook wel waarom je gefrustreerd bent :P

    maarjah

    die mensen moeten gewoon iemand hebben om af te zeiken, en zoals onyx al zei, ze je ook gewoon bewonderen

    dat is allemaal mogelijk

  • Onyx

    Oeh, jou ken ik :P Zullen we iedereen ons morgen samen laten bewonderen? :D

    -Onyx-

  • drop-kick

    jeah gaan we doen

    dan bewondert iedereen ons en zoenen ze onze voeten *alsof ze dat willen*

    najah ik zie je nog wel

  • Lindsay

    hm…

  • alex

    of mensen snappen het niet, hebben dit niet meegemaakt en begrijpen het niet, omdat ze te jong zijn.

    of ze zitten me hier te voor joker te zetten…

    rararara