Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

BEHEERDER

  • Chaos

    Zou ik misschien van de beheerder mogen weten waarom een bedrijf als Rodolfo's reclame mag maken en ik niet?

    Het is een forum voor mensen die naar punk LUISTEREN en dan wellicht goedkoop aan goede 2dehands cd's willen komen. Wat is er mis met een postje met cd's te koop?

    Leg me dat alsjeblieft even uit.

    Mark

  • Chaos

    Ik heb volgens de huisregels niets misdaan dus ik ben echt zeer benieuwd wat jouw motivaties zijn om iedere keer mijn postje te verwijderen.

    Gaat punk niet over “niet-commercieel” zijn en dat soort zaken?!

  • Peter

    Ik heb je naar aanleiding van je tweede poging een e-mail gestuurd, deze kreeg ik echter met dezelfde snelheid terug. Het is sowieso niet slim mensen te laten e-mailen naar een fout email adres…

    Wat ik dus probeerde te e-mailen is dat dit forum geen handelforum is. Er zijn genoeg andere sites waar je cd's kan aanbieden, dit is een discussiebord, geen verkoopbord.

    De post over rodolfo's is misschien commercieel, en misschien als spam te beschouwen, maar toen ik het van de week ff doorlas zag ik dat het een aankondiging was van een evenement in de melkweg. Daarom heb ik het laten staan, als ik het verkeerd gezien heb haalt Rowe (modje) het vast wel weg, dus daar maak ik me geen zorgen over. Daarnaast is het gewoon ‘wijzen’ naar een ander.

    Dus nogmaals, ik verwijs je naar een marktplaats op internet, waar je je spullen kunt verkopen.

    Als je het er niet mee eens ben, e-mail me dan of reageer in dit topic. Maar wel op een normale manier!

    Groeten,

    Peter

  • RoWe

    Ik heb je post dan wel niet verwijderd. Ik weet niet wat je gepost heb, maar de post van rodolfo's vind ik meer informatief dan het te koop aanbieden van cd's.

    Rodolfo's heeft vind ik een uiterst intressante post, ondanks dat het natuurlijk reclame is. Het festival kan voor mensen informatief zijn, en ze hebben leuke bands weten te boeken. CD's kan je op zoveel plaatsen kwijt. E-bay, marktplaats etc. Daar plaats je niet

    “Te koop: festival inclusief bands”

    en dat slap geouwehoer van 25 jaar zou me een worst wezen. Als alleen dat het was geweest dan was het verwijderd.

  • RoWe

    &#$^^$&#$, je was me weer voor :(

  • Peter

    Allebei tegelijk reageren! Wat zijn we toch actieve beheerders, twee antwoorden tegelijk ;)

  • Chaos

    Ik zie nu inderdaad dat het mailadres niet klopt.

    Het moet operamail zijn. (nu weet ik dus dat de andere het niet meer doet..)

    Excuses voor het verkeerd overkomen van mijn postje. Was zeer zeker niet de bedoeling jullie aan te vallen.

    Er is inderdaad niet veel boeiends aan een topic als “te koop: cd's” maar om er een verhaal omheen te lullen…. dat gaat me weer te ver.

    Ik heb me inmiddels ook op Ebay aangemeld dus als mensen geinteresseerd zijn… (sluikreclame)

    Succes met de pagina,

    Mark

  • Peter

    Bedankt voor het begrip en succes met de verkoop! :)